„CRM za konkurentnost na uslugama održavanja uređaja za grijanje i hlađenje“

Naziv projekta: 

„CRM za konkurentnost na uslugama održavanja uređaja za grijanje i hlađenje“ šifra projekta KK.03.2.1.19.0876 


Kratki opis projekta 

Realizacijom ovog projekta, primjenom IKT tj. integracijom CRM-a u svoje poslovanje, tvrtka će doprinijeti poslovanju poduzeća odnosno optimiziranju poslovnih procesa te integriranju poslovnih funkcija, a ujedno time neposredno povećati konkurentnost svojih usluga i ojačati tržišnu poziciju kao i postaviti nove standarde poslovanja. 

Projekt je obuhvaćao sljedeće aktivnosti: 

a) Implementacija i integracija poslovnog rješenja s novim CRM sustavom; 

b) Izrada/razvoj specifičnog CRM softvera, uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i konfiguraciju za potrebe projekta; 

c) Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta; 

d) Upravljanje projektom; 

e) Promidžba i vidljivost. 


Ciljevi i očekivani rezultati projekta 

 Svrha projekta je implementacija Inovativne usluge u području održavanja uređaja za grijanje i hlađenje kroz uporabu informacijske tehnologije na način da kao platforma uključuje pojedine servisere raznih proizvođača/marki te ih objedinjuje u pružanju njihovih usluga prema korisnicima/domaćinstvima. Cilj projekta je povećanje broja zaposlenih te povećanje prihoda za 25% zahvaljujući poboljšanoj konkurentnosti i učinkovitosti poslovnih procesa u narednim godinama. 

Specifični ciljevi projekta jesu: 

a) Upravljanje poduzećem kroz interakciju sa sadašnjim i budućim kupcima/korisnicima 

b) Smanjenje grešaka uzrokovanih ljudskim faktorom 

c) Mogućnost analiziranja podataka o kupcima 

d) Automatizirano dinamičko dnevno izvještavanje o prihodima/troškovima 

e) Poboljšanje prodaje 

f) Efikasnije korištenje vremena 

g) Praćenje potencijalnih kupaca 

h) Grafički naprednije prikazivanje izvještaja 


Ukupna vrijednost projekta i iznos koji sufinancira EU (u HRK) 

• Ukupna vrijednost projekta iznosi 423.600,00 HRK 

• Ukupna vrijednost projekta (prihvatljivi troškovi) iznosi 332.600,00 HRK 

• Udio EU u financiranju projekta iznosi 215.857,40 HRK 


Razdoblje provedbe projekta 03.02.2020. – 03.11.2020. 


Kontakt za više informacija 

e-mail: info@geld.hr 


Linkovi • www.strukturnifondovi.hr • https://strukturnifondovi.hr/eu-fondovi/esi-fondovi-2014-2020/op-konkurentnost-i-kohezija/  

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Naziv projekta:

''Unapređenje rješenja za poslovne web stranice i web shop-a za konkurentnost na uslugama održavanja uređaja za grijanje i hlađenje''
Kratak opis projekta i ciljevi:
Tvrtka GELD DATA je osnovana 1992. godine sa misijom razvoja programskih rješenja te IT tehnologija. 
Cilj projekta je unapređenje postojećeg poslovnog web-a te izrada web-shopa s implementacijom online metode plaćanja usluga čišćenja, popravaka, servisiranja i održavanja uređaja za grijanje i hlađenje. Očekivani rezultati će pomoći poduzeću jer ćemo biti jedini u Hrvatskoj koji će imati mogućnost objedinjenih online usluga održavanja uređaja za grijanje i hlađenje.


Razdoblje provedbe projekta:

18.10.2018. - 18.10.2019.

Projekt financiran iz EU (Europske Unije)
FOND - Europski strukturni i investicijski fond
OPERATIVNI PROGRAM – Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.

ABOUT US

Company details

GELD DATA ltd. for Information Technology
Selska cesta 90A
HR-10000 Zagreb
Croatia

VAT reg no: HR27972234767
Inscribed at the Commercial Court in Zagreb,
MBS: 080374098

Telephone: +385 1 500 1019

E-mail: info@geld.hr
Internet: www.geld.hr

IBAN HR1324020061100641043
at
Erste&Steiermärkische Bank d.d.
Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka, Croatia
Info phone: +385 51 365 591
VAT ID: HR23057039320
IBAN: HR9524020061031262160
SWIFT/BIC: ESBCHR22

Izrada internetske stranice sufinancirana je sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.