„CRM za konkurentnost na uslugama održavanja uređaja za grijanje i hlađenje“
Naziv projekta:
„CRM za konkurentnost na uslugama održavanja uređaja za grijanje i hlađenje“ šifra projekta KK.03.2.1.19.0876
Kratki opis projekta
Realizacijom ovog projekta, primjenom IKT tj. integracijom CRM-a u svoje poslovanje, tvrtka će doprinijeti poslovanju poduzeća odnosno optimiziranju poslovnih procesa te integriranju poslovnih funkcija, a ujedno time neposredno povećati konkurentnost svojih usluga i ojačati tržišnu poziciju kao i postaviti nove standarde poslovanja.
Projekt je obuhvaćao sljedeće aktivnosti:
a) Implementacija i integracija poslovnog rješenja s novim CRM sustavom;
b) Izrada/razvoj specifičnog CRM softvera, uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i konfiguraciju za potrebe projekta;
c) Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta;
d) Upravljanje projektom;
e) Promidžba i vidljivost.
Ciljevi i očekivani rezultati projekta
Svrha projekta je implementacija Inovativne usluge u području održavanja uređaja za grijanje i hlađenje kroz uporabu informacijske tehnologije na način da kao platforma uključuje pojedine servisere raznih proizvođača/marki te ih objedinjuje u pružanju njihovih usluga prema korisnicima/domaćinstvima. Cilj projekta je povećanje broja zaposlenih te povećanje prihoda za 25% zahvaljujući poboljšanoj konkurentnosti i učinkovitosti poslovnih procesa u narednim godinama.
Specifični ciljevi projekta jesu:
a) Upravljanje poduzećem kroz interakciju sa sadašnjim i budućim kupcima/korisnicima
b) Smanjenje grešaka uzrokovanih ljudskim faktorom
c) Mogućnost analiziranja podataka o kupcima
d) Automatizirano dinamičko dnevno izvještavanje o prihodima/troškovima
e) Poboljšanje prodaje
f) Efikasnije korištenje vremena
g) Praćenje potencijalnih kupaca
h) Grafički naprednije prikazivanje izvještaja
Ukupna vrijednost projekta i iznos koji sufinancira EU (u HRK)
• Ukupna vrijednost projekta iznosi 423.600,00 HRK
• Ukupna vrijednost projekta (prihvatljivi troškovi) iznosi 332.600,00 HRK
• Udio EU u financiranju projekta iznosi 215.857,40 HRK
Razdoblje provedbe projekta 03.02.2020. – 03.11.2020.
Kontakt za više informacija
e-mail: info@geld.hr
Linkovi
• www.strukturnifondovi.hr
• https://strukturnifondovi.hr/eu-fondovi/esi-fondovi-2014-2020/op-konkurentnost-i-kohezija/
EUROPSKA UNIJA
Zajedno do fondova EU
Operativni program
KONKURENTNOST I KOHEZIJA
EUROPSKI STRUKTURNI
I INVESTICIJSKI FONDOVI
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Naziv projekta:
Kratak opis projekta i ciljevi:
Cilj projekta je unapređenje postojećeg poslovnog web-a te izrada web-shopa s implementacijom online metode plaćanja usluga čišćenja, popravaka, servisiranja i održavanja uređaja za grijanje i hlađenje. Očekivani rezultati će pomoći poduzeću jer ćemo biti jedini u Hrvatskoj koji će imati mogućnost objedinjenih online usluga održavanja uređaja za grijanje i hlađenje.
Razdoblje provedbe projekta:
18.10.2018. - 18.10.2019.
ABOUT US
Company details
GELD DATA ltd. for Information Technology
Selska cesta 90A
HR-10000 Zagreb
Croatia
VAT reg no: HR27972234767
Inscribed at the Commercial Court in Zagreb,
MBS: 080374098
Telephone: +385 1 500 1019
E-mail: info@geld.hr
Internet: www.geld.hr
IBAN HR1324020061100641043
at
Erste&Steiermärkische Bank d.d.
Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka, Croatia
Info phone: +385 51 365 591
VAT ID: HR23057039320
IBAN: HR9524020061031262160
SWIFT/BIC: ESBCHR22
VAT: HR27972234767 - IBAN: HR1324020061100641043
Selska cesta 90A, Zagreb 10000, Croatia